hur tänker dom nu?

Hemma från jobbet idag med, dock en ledig dag men ack ack vad länge jag varit borta ifrån jobbet nu..
Men imorrn är det dags igen och jag hoppas (och håller tummarna) för att min rygg kommer hålla..
Den mår inte alls speciellt bra nu.. Men, what to do?


Idag skulle det tydligen komma några nissar och inspektera lägenheten.. Dom vi hyr av har ju sagt upp den och nu ska dom kolla så att den är hel och ren typ.. Men förstår inte hur dom ska kunna göra det när det är fullt med möbler och hyllor och tavlor mm uppsatta på väggarna?
Det är ju där bakom som det är fult?

Jaja, man får väl hoppas på att dom kan sin sak :D

Skriv en rad!
Postat av: LINDA

hahaha :)



Jag ser att du bor i Göteborg, vart där bor du om man får fråga? :)

2008-10-08 @ 12:12:51
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0