slutkörd.

äntligen är min lediga dag här.. igår var jag så slut så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. vid halv 8 orkade jag inte vara vaken länge så jag bad christer väcka mig kl 20 för då skulle jag se ugly betty, men det hade inte gått att få nått som helst liv i mig.. Men kl 21 så väckte han mig ordentligt, för han vet ju att jag vill se desperate. På grymt trötta ben och med svullna ögon släpar jag mig in i sängen och kämpar mig genom desperate..
Sedan blev det godnatt:D

Fortfarande trött idag, och grymt skönt att vara hemma.. Ska diska lite, men annars tänker jag bara dega!
Var länge sen jag bara låg och gjorde ingenting.. alltid är det nått som måste göras..
Men ska nog försöka och packa lite granna oxå.

Det är ju trots allt bara 17 dagar kvar tills Janne och Julia kommer ner och vi ska börja fylla lastbilen och endast 18 dagar kvar tills vi flyttar! =D
 
Världens finaste lillasyster, på mamma och jannes bröllop för kanske 5? 6? 7? år sen :P


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0