Svensson Svensson..

Satt och klickade runt lite på olika bloggar idag,.. halkade in på denna sida och där hittade jag ett lite skojjsigt test som jag kände att jag var tvungen att prova..
Är ju väldigt lite svensson, (iaf vad jag tror nu innan testet) men jag älskar ju svensson, svensson, "the movie" ;)

[-] Ditt efternamn slutar på -son. Nej, gör det inte, men när jag gift mig med mitt hjärta så gör det;)
[-]Du känner någon som har samma förnamn som du. Nej, gör jag inte.
[-] Du känner någon som har samma efternamn som du. Nej, inte de heller. 
[-] I din familj är ni 2 barn. Nej, vi är fler barn än så.
[/]Du bor i villa. Hm, nej inte jag, men min familj?
[X] Du bor i en tätort. Ja, i Göteborg.
[-] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. Nej, äldre.
[-] Dina föräldrar har gift sig. Nej, föräldrarna gifte sig aldrig.
[X] Din mamma är yngre än din pappa. Ja.
[-] Din pappa heter Lars. Nej.
[-] Din mamma heter Anna. Nej.
[-] Din familj har en Volvo. Nej.
[-] Din familj har en silvergrå eller röd bil. Nej den är blå.
[X] Du har tillgång till Internet hemma. Ja, men det är väl inte att vara svensson? det är väl att leva på 2000-talet?
[X] Du har egen mobiltelefon. Oh ja.
[-] Du har ett eget rum. Har egen lägenhet. 
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger. Ja.
[X] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. Mallorca, check!
[X] Du har varit i Grekland. Japp, mer än 1 gång.
[-] Du har varit på Öland minst 2 gånger. Nej, aldrig faktiskt. 
[-] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. Nej, husbilssemester en gång. 
[-] Din familj har en husvagn. Nej, men har nu införskaffat en husbil.
[X] Ingen av dina föräldrar röker. Nej dom e duktiga dom!
[-] Din pappa är lite lätt överviktig. Nej.
[-] Du idrottar flera dagar i veckan. När ska man hinna de?
[/] Du har husdjur. Tja, jag har en hund, men han bor inte hemma hos mig.
[-] Du får månadspeng. Jag får lön?
[-] De flesta i din familj är blåögda. Nästan bara jag.
[-] Du äter på Mc Donalds. Vadå? varje dag? ;)
[X] Du följer Melodifestivalen. ALLTID!

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent. 10 x 3 = 30% 

Var inte så himla mycket svensson över mig inte.. 
 


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0