Utmanad.

Bled tydligen utmanad av min lilla snäcka. Man ska göra en lista på 7 saker om sig själv som kanske inte alla vet om. Så jag får väl ta och klura ut det här och nu.

1. Det enda jag har kvar ifrån mina 2 första år i livet är en porslinsdocka som heter Nickolina som pryder fönsterbrädan i sovrummet & några videofilmer. Anledningen är att vårt radhus brann ner då jag var 2 år och allt annat brann ner.
2. På söndag flyttar jag äntligen tillbaka till Solna. Då har jag totalt flyttat 14 ggr i mitt liv.
3. Jag har fobier/är livrädd för det mesta. Mörker, råttor, skinka, fötter, ödlor, skräckfilmer mm, listan kan göras oändligt lång.
4. Mitt drömresemål är Nya Zeeland och det har varit det enda sedan jag var 5 år då jag träffade Jan (uttalase djane) för första gången. Hon var då fritidslärare men jobbade sedan även på min skola och på vår ungdomsgård och hon har varit en väldigt viktig person i mitt liv.
5. Min största idol är Janna Rundberg, min föredetta danslärare. Allt med henne är helt perfekt.
6. Min mamma är den person som betytt mest för mig här i livet. Jag har tatuerat in mamma (plus ett litet hjärta) på ankeln för att hedra henne.
7. Jag avskyr att vara ensam, då jag efter mina 3 underbara år i åre bodde tillsammans med hela klassen, så har jag vant mig vid att alltid ha folk omkring mig.

Måste även tillägga en nr 8. Innan jag träffade christer hade jag aldrig haft ett "riktigt" förhållande. Nu är det snart 1½ år tillsammans och jag är förälskad och ser mig leva hela mitt liv tillsammans med honom.



Så thats it, maria, madde & kicki, ni är utmanade!


Skriv en rad!
Postat av: Kristin

Men Flisan! jag har ju inga hemligheter.. FAAN!! :) Ska klura pa den i dag sa ska vi se vad jag kommer upp med!! :)

2008-11-04 @ 15:52:57
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/
Postat av: Madde

FLISAN. Jag hatar utmaningar. Men jag försökte ialafall :P

2008-11-10 @ 21:18:45
URL: http://www.metrobloggen.se/maddue

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0