Biiiingooooloottooo, yeah!

Helvetespass var verkligen vad man kan kalla jobbpasset igår.. Från att vi öppnade dörrarna var det nästan konstant dubbelvikt kö som typ gick ut för dörren. Men allt flöt på bra, vi hade ett grymt samarbete så det var faktiskt nästan roligt iaf!
Idag väntar jag mig samma.. så nu e de snart dags å ge sig av..

Jag å älsk skulle spela bingolotto igår, men båda var helt utslagna så de blev 1:an och 2:ans bingo, men när jag sen insåg att det var 3 timmar kvar innan programmet skulle vara slut, så avbröt vi och gick och la oss istället..
Har sovit väldigt oroligt inatt :S Vaknat hit och dit och undrat om jag inte ska gå upp snart ....

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0