bruten handled & krossad skalle.

Jag & köksgolvet är osams!

Christer och jag har en tendens att knuffas och småleka lite när vi lagar mat, så igår när jag tog fart för att sparka honom och han flyttar på sig så for jag i golvet och tog emot mig med en handled, som nu värker hur mkt som helst.
Idag när vi fjantade oss så lyfter han upp mig, jag håller benen runt hans midja och lutar överkroppen ner, med världens fart då jag tror jag är långt upp i luften. 
   Tyvärr så var jag inte det, utan slog bakhuvudet stenhårt rakt ner i det där jävla köksgolvet!

Hittade föresten en rakarns söt bild på mig när jag var liten. Håller ni inte med mig?

 Man kan inte tro att jag varit knallblond en gång i tiden;)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0