Lägenhet, check!

Kontraktet blir klart idag tror jag, min storebror som fixar. Vi tar över hans lägenhet! :D
Kommer typ bo granne med Ola och det kommer bli helt underbart! :D
Hyran kommer bli superdyr och det kommer bli jävligt tajt ett tag, men men, vad gör man?

Idag är jag ledig, riktigt skönt, måste vila upp mig inför tors-månd passen.. Uscha!
Blir dessutom HELT ensam i helgen.. :/ Ser jag verkligen inte ifram emot, älsk ska åka hem, hälsa på hos hans ev. nya jobb och ge pengarna till daniel och få kontraktet..
Men jag då? Ensam, helt ensam!, i göteborg... i 4 dagar!
Nej, jag ser verkligen inte ifram emot detta!


Börjar bli lite smått irreterad på folk som säljer tobak och så, varför måste dom alltid påpeka att jag ser sjukt ung ut?
Varje gång är det någon kommentar, dom som inte säger att jag ser alldelles för ung ut, dom tror inte att det är jag på mitt körkort.

På statoil igår kväll:

Jag: en rapé portion, tack.
Säljare (kvinna 40+) : a du har körkort där oxå ser jag. Även fast det inte ser ut som du borde ha det.
Jag: nej, ja, jag vet! Men jag är 20. (så ge mig mitt snus och håll käften!)

Så snälla, fan ta och kolla på mitt leg istället och se att jag är över 18 istället för att påpeka hela tiden att jag ser ut som 12! Tack!



haha, jaja nog om bitterheten! :D

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=73557   <-- check it out!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0