lördag och ledig

Känns konstigt att vara ledig på en lördag för en gångs skull :D
men otroligt skönt!
Ja & älsk myste till igårkväll med god mat, vin och bra på teve..

Vi har ansökt om lån på 200.000 som vi hoppas att vi får.. så ska vi ta och köpa oss en lägenhet sen!
Christer har förmodligen fått jobb oxå, så om vi får lånet så börjar saker och ting falla på plats.
Ska bli skönt när allt äntligen är klart!


Nej nu ska vi ta och titta på filmer ifrån när jag var barn, har fått dom brända på dvd av pappa. Är mkt roligt att se på ! haha man var bra rolig som barn! & i mitt fall, extremt söt om jag får säga de själv! haha, dock jävligt knubbig! ;)


Skriv en rad!
Postat av: helena

haha, jo jag diggade också den till en början. var dock inte lika kul när jag började tappa den helt efter en öl varenda gång. ;)

2008-09-21 @ 00:33:56
URL: http://sinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0