nej... nej.. Nej!

Jag måste lära mig och säga nej...
Jag som är så sjukt hård, envis och självsäker utanför jobbet, konstigt att jag kan bli raka motsatsen när det just gäller att kunna säga nej till sin chef(?).
Måste dessutom prata med henne om min anställningen, usch vad jobbigt!

Måste stå på mig, måste kunna tala för mig och kunna säga nej.. Någon som kan lära mig hur??


Nej, (haha komiskt! dålig humor?) nu ska jag å älsk ta och spela lite vem vill bli mijonär. Jag börjar bli duktig, här om dan kom jag upp till 800.000kronors frågan, 3 frågor från att vinna 3 miljoner!
japp, jag e grym!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0