skriva på papper.

Ledig idag, fick faktiskt sova ut ändå till kl 9 imorrse, det gjorde mig lycklig!

Förtusan vad jag hade tippat bra på vilka som skulle hänga löst och åka ur idol igår då! var nog första gången de blev som jag tyckte och tänkte :D haha.. Helt rätt som åkte ut!

Nu håller jag på och tvättar och städar, det gör mig mindre lycklig.
Ikväll kommer tjejen som äger lägenheten, vi ska skriva på papper om att vi säger upp lägenheten. Det är en liten risk vi tar här, men det är ett måste. Håller alla tummar jag har ( ja, jag har 2 som alla andra) för att christer får det jobbet, annars ligger vi lite pyrt till..


 Här kommer vi att bo, förmodligen redan i november! Yeeii!! :D

Det är lycka!

Skriv en rad!
Postat av: Madde

hej hej :) det är bara bra med mig. hur är det sj?

2008-09-30 @ 13:42:13
URL: http://www.metrobloggen.se/maddie

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0