tors-månd

jobba jobba jobba.. usch ja.. tur att jag fick en vilodag i soffan idag..  För kommer bli en jobbig helg.

Men men, nu blir de jobbhelg, sen ledig måndag, sen jobb tills på torsdag och sen direkt hem efter det. Ska bli skönt och åka hem. Få nycklar och kontrakt på vår nya lägenhet! :D
Lägenheten är verkligen perfekt, även fast jag inte sett den. Jag kommer typ att bo granne med alla mina brorsor och med Ola, kan det bli bättre?
Sen ska christer och hälsa på sitt nya ev. jobb.. *håller alla tummar som finns*.
Kanske blir det att jag provjobbar för ett eventuellt jobb? Hoppas det iaf!

Ååh, längtar så mycket tills vi flyttat !  Det kommer bli underbart och helt, helt fantastiskt!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Längtar tills du/ni kommer närmare :).

Det kommer bli kanon!!

<3

2008-09-25 @ 02:27:29
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0