Ja må han leva..

Skönt jobbpass. Mirjas sista dag. Skittråkigt!:( Kommer bli tomt utan hennes gluffsande =D hehe.
Har nog träffat min överman. Hon ska åka iväg och surfa, grymt avundsjuk!
Men i slutet av januari hoppas jag på att hon kommer och jobbar extra då och då vid sidan av sina studier.

Idag blev det ett body-pump pass. Skitskönt. Kunde kört hårdare på armar men benen fick sig en rejäl match, speciellt eftersom jag körde lite kondition innan.
Men skönt. Längtade till och med till och träna idag. Grymt. Inte bara tråkigt och jobbigt längre att pallra sig till gymmet.


Idag fyller världens bästa bror år oxå! & eftersom jag nu vet att du gluttar in här så får du ytterliggare ett GRATTIS =D

Du är, överlägset, världens bästa bror! <3


Skriv en rad!
Postat av: Malin

stor stöld på jobbet :( Sugigt. inte alls sugen på rättegång, inte att närvara iaf! Puss!

2009-12-07 @ 21:43:08
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0