Sig själv vs andra

Är ni lixom jag under november och december helt inställda på vad jag ska köpa till andra.
Julklappar. Jag är tokig i att köpa julklappar.
Glömmer lixom helt bort mig själv under dessa 2 månader. Ingenting blir inhandlat till mig själv.
Men det gör ingenting. För jag gillar känslan att ge bort saker & se dom bli glada bättre än att handla något till mig själv =D Håller ni med mig?

Men, idag ska jag faktiskt på jakt efter någonting till mig själv.
På torsdag ska jag nämligen med jobbet på stor fest. Hela gallerian ska ha personalfest på cafe opera.
Ska bli riktigt kul och se hur folk är. Man har ju en hel del stammisar som jobbar i gallerian.

Men, ska även självklart kolla julklappar =D Och, hallå. Jag efterlyser tips till vad jag ska ge till min karl!!??

Min tok på vår underbara resa till turkiet.. Luftmadrassen gick visst sönder :P



 


Skriv en rad!
Postat av: SANAZ

Åhh vad jag vill resa till värmen!!! :(

Fast blir Italien och Thailand nästa år, i Turkiet har man redan vart.



Man kan ju registrera spotify gratis men skillnaden, om jag fattat det rätt, är att spotify eventuellt kanske kan få för sig att vara elaka och försöka ta reda på vilka som "fuskat" och skapat sina konton själv och försöka blocka dessa.

Men det är inget som hänt ännu...

2009-12-02 @ 11:27:43
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

ja det vill jag också! :(

2009-12-02 @ 19:27:40
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0