Sista dagen på 2009

sista dagen på detta årtionde? Vad ska man säga nästa år? År 010? År 10?
Hm låter inget bra nått av det.

Mitt körkort har äntligen kommit på posten. Har ju varit utan hela hösten, grymt jobbigt när man ska handla på kortet och inte ha något leg.
Men, ska försöka få upp min älskling ur sängen så vi kan åka och hämta det.
Handla lite frukost oxå kanske då det kurrar i magen :)

Sen lite senare blir det att gå till bror och göra kanapeér som jag kom på att det så fint hette :)

Kommer dock inte vara sveriges snyggaste på körkortet. Gick direkt efter jobbet och tog det och med en skojjandes ola utanför så sitter jag och försöker hålla emot ett asgarv. Samtidigt som jag halvstår/halvsitter då pallen inte gick att höja :D Men men. Kan inte bli sämre än den förra bilden?


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0