Trött fan.

Imorse vaknade jag av telefonen vid 11. Jag & julla fastnade framför teven rätt sent dan innan framför "flickan som lekte med elden". Det blev sen frukost med patrik och anna.
Och sen heeeldag på stan! Blev att kolla in kungsans julmarknad som sög. Var typ 3 m lång.
Blev brända mandlar och massa påsar.

Kvällen har avslutats uppe hos patrik med förtidigt kalasfirande & kvällsmys med johan falk.
Alla syskonen samlade, händer inte så ofta. Kul :)

Det tycker jag, så ni vet det nu bröder som läser min blogg ;) Yes, bra att ni höjer min läsarstatistik, tackar så mycket! Och här får ni.

Dom själva är så hiiimla mogna ;)


Skriv en rad!
Postat av: Malin

klart man får! Du får inte sluta äta chips, jag är rädd att du inte blir dig själv då!

2009-12-06 @ 21:47:05
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0