vackra, fina, underbara väder!

Solen skiner utanför fönstret.
Strumpbyxor på under jeansen, mössa, halsduk, vantar.
Ut och andas. Lungorna fylls utav kall luft. Det kittlar och känns friskt.

Finns ingen härligare känsla.
Imorse när jag gick iväg till tunnelbanan gick jag och log hela vägen.
Jag kändes helt lätt. Skuttade typ fram och kände mig grymt jävla lycklig.

Solsken, 3-4minusgrader. Tänk bara om vi kunde få lite snö.
Är så avundsjuk på alla uppe i fjällen nu. Vilken underbar dag dom måste haft! =D

Jag vill oxå sitta i liften påväg upp mot toppen. ÅÅ vad orättvist!


Skriv en rad!
Postat av: SANAZ

Har för mig att man kan fixa det på deras hemsida..om inte kan man söka på google.

2009-12-02 @ 23:55:18
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0