Vinnarskallar

Jobbpasset idag gled på, skönt och öppna för det innebär att man får gå hem tidigt:)
Dock var det inte min dag. Fick något i ögat så var typ halvblind i över 1 timma.. Gick till apoteket och skulle köpa ögondroppar, men det var ingen ide sa dom.. Jag skulle skölja med ögondusch.. Precis när jag kommer tbx till jobbet drar jag i ögonfransarna och ut kommer ett hårstrå. Så jävla skön känsla. Var typ som en blind som fick tillbaka synen, kan jag tänka mig.

Efter jobbet blev det direkt till gymmet. Körde löpband 30 minuter, mage och stretchning. Hann även med en sväng i solariet.

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för att dra tbx till jobbet;) Ska hänga lite hos maria och pontus innan vi ska dra iväg och bowla. Ska bli superkul, då vi alla på jobbet är tävlingsmänniskor!:) Ja, inte pontus kanske men, han är ju kille:P Nu jävlar =D

Bara för att jag har supergoa kollegor!


Skriv en rad!
Postat av: Malin

Kameror för runt 20-30.000kr! Jag har pratat med dom, dom ska se om dom kan "lösa det" men är inget jag har rätt till. SVERIGE du vet. Jävla idioträttssystem!

2009-12-08 @ 22:38:39
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0