Det nya livet fortsätter.

Har ju börjat blivit ordentligare med vad jag faktiskt stoppar i mig. Jag är ju fruktansvärt dålig på att faktiskt äta mat. Dagen brukar se ut som så att jag börjar med 2 mackor med ost, sen glömmer jag bort att äta på hela dagen och då när jag kommer hem är jag för slut och för hungrig för att laga mat så då äter jag chips.
Men nu har förändringen börjat! :)

Går in på 4:e veckan då jag faktiskt äter mat, bra mat.
Har inte heller snusat på över 3 veckor.
& idag började jag motionera. Det går framåt!


Gårdagens lunch. Ostgratinerad broccoli och tomat med god sallad till.


Dagens middag. Qourn & svampgryta med ris och massa smaskig sallad.

Skriv en rad!
Postat av: Anonym

Duktig du är gumman!

Ja, det blir nog kul.



Det är klart ni ska o det är klart vi ska ;P.

Tänkte nog förfesta hos mig och ni är mer än välkomna :D.

2009-02-11 @ 00:13:29
Postat av: malin

Hjärtat, skicka över receptet på de där broccolingratinerade saken. Lät förbannat äckligt men såg förbannat gott ut =) och jag tycker ju om broccoli.. och ost.. och tomat så =) Sent it over! puss.

2009-02-12 @ 23:13:15
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0