Från kundvagn till tallrik...

Jag och hjärtat har varit och storhandlat massa mums & MASSA nyttigt!



Man kan ju tro att vi ska handla till en stor familj, hur många vagnar behöver vi när vi skaffar barn måntro?



mm, lax, råris, härlig sallad & remouladsås.. smask!



banan, vindruvor, päron, äpplen, granatäpplen & mango.. Yum!

Skriv en rad!
Postat av: Sissela

hihi sådär ser det ungefär ut när vi handlar också, fast kanske inte lika nyttigt =) men som sagt, hur ska det se ut sen när man är en hel familj :P hmm!!

Jag försöker ta en dag i taget så får man ser vad som händer, ingen idé att stressa upp sig men det är lätt hänt =)



nix blir inte wattrangsborg för mig, känner väl att det inte riktigt roar mig l'ängre, men jag kanske åker dit och kollar läget, kan ju hända att man får vara chaufför hihi. ni då? ska ni gästspela i gnesta ngt :P



kram kram

2009-02-25 @ 23:08:00
URL: http://sisselaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0