patrik 1,5

Har legat död på soffan ungefär, eller nej nu ljög jag, hela dagen! Sovit mestadels & stört mig av mobilen som låtit.
Jag och hjärtat såg på Patrik 1,5 iaf, lr tja, christer sov mestadels, men den var faktiskt riktigt bra! =D

Igår blev det en lyckad kväll med emma, bella, loppan, malin & sara. Blev tacos, vin i massor, shlager, skitsnack, skratt & härliga minnen! Framåt halv 12 så rörde vi på oss. Jag sara och loppan rörde oss vidare mot Berns.
Var inte så kul som vi tänkt oss så vi rörde oss lika snabbt därifrån & hem igen :P

Haha var iaf en rolig resa hem och tbx och jag & sara fick oss mååånga skratt hemma sedan!

Tack alla ni för en underbar kväll! :D

Snyggingar!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Det där måste göras om snarast när jag kan va med, typiskt att det var just den här helgen det blev.

Saknar dig!

2009-02-22 @ 22:23:16
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0