01.18

Då ringer min mobil. Jag trodde typ jag hade försovit mig men sen kom jag på att jag inte öppnade så det var nog inte läget.
Istället hör jag elenas stämma :

- Feeelicia, vet du vart jag är påväg?
Jag: -öööh nä?
- Tillbaka till jobbet, jag har glömt och stänga av kaffeplattan.
Jag: onoo, stackare.
- Sover du eller?
Jag: Eh, ja??
- Var inte du ledig imorrn?
Jag- Eh neeej!
- Oj.
Jag: Godnatt!

Haha elena du är stöööörd! :D Oavsett om jag jobbar eller inte, kl 01.18 då sover jag.
Inskaffa det som en regel!              ;)

Skriv en rad!
Postat av: elena

hahahahahahahah!! klockren

2009-07-22 @ 01:03:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0