heldag på stan..

När jag väl kom ifrån jobbet, som blev senare än tänkt pga leverenskillarna som inte kunde komma tidigt, så drog jag in till stan och mötte upp piff.
Blev införskaffning av ett par nya skor, en genomskinlig body, ett par nya chinos, ny mascara & en klocka.
Sedan gick vi och klippte oss, även christer anslöt.. Slutade dock med att vi fick sitta och vänta på palle i tuuusen år då hon skulle färga, slinga & klippa.. Gah! ;) Men hon blev fin i pallet, palle ;) hahahaha!

Vi såg även skyltdockor som var kopior av våran kollega, zipper.. helt sjuuukt likt :D







Efter stan, på väg hem, typ 19.30 blev det till och svänga förbi jobbet och ta en kaffe och en, ja islatte.



Är man barista så är man, ja kaffeberoende alltså!

Skriv en rad!
Postat av: sandra

haha, sa roligt! var sag ni dem? nagon har sett mig och sedan kopierat mig!!

2009-07-25 @ 17:57:22
URL: http://sandramaske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0