jag är världens största klant..

Va så grymt nära att slå stängningsrekord idag. Rullade på svinbra..
Mitt mål är att hinna med 21.16 bussen. Jag var så nära.
Tills jag lyckades vända upp och ner på hela datorn. Ja alltså bilden. råkade trycka in något på tangentbordet.
15 minuter senare efter ett samtal till pappa lyckades jag vända tillbaka den.
Tryck "alt gr" och sedan på pilarna, så får ni se vad jag menar.
    FIck iaf springa för att hinna med 21.31 bussen.. Grymt irriterande!

Min chefs kommentar när jag ringde. "jadu felicia, hur ska du klara dig när jag är borta en månad?"
Hm ja, inte för att hon lyckades hjälpa mig denna gången direkt men..

Har ont i fötterna efter att ha jobbat i dessa skor idag..

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0