Ola & ole spårar en tisdag :P

Igårkväll kände jag mig lite rastlös så skickade iväg ett sms till ola.. Hon tyckte vi skulle ta en promenad, påväg ut kommer vi på att det är allsång, så tänkte dra till skansen, men inte en chans att vi skulle hinna.
Slutade med att vi tog med en box vin och drog upp till hennes lägenhet.
Sedan somnade tindra in och vinet tog slut, blev till och leta i skåp efter något mer..
Hittade en flaska skumpa som jag köpt till ola när tindra kom till världen!

Hade så fruktansvärt trevligt! :) Kvällen slutade oxå väldigt roligt!


Haha, du & jag ola. Det är fan vänskap på hög nivå!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0