2 månader..

exakt idag tills vi åker till turiket.. o oj vad jag längtar.
Behöver värme och sol nu! Ska bli så grymt skönt!



I lördags när jag kom hem ifrån jobbet hittade jag maria (christers syster) och hennes "dejt" hos oss.. 2 timmar senare var vi på birka paradise, haha!
I like! Satan va kul med kryssning. Vädret sög, men vem bryr sig? ;)

Råkade för övrigt ut för världens sämsta taxichafför. Vi vill åka till parkeringen lite längre bort bara för det ösregnar och det tar ändå typ 10 min och gå.
När vi sitter i taxin och säger vart vi ska så lackar han ut. "åh, skojjar ni. det kunde ni sagt på en gång, jag har rätt och säga nej till en körning. ni kan ju gå."
Eeeh? skojjar du lr? Vi kan hoppa av om du vill! Seriöst helt SJUKT var det!
Det är som att jag skulle säga när någon kommer in på mitt jobb, "åh måste du fika här, waynes ligger ju på andra sidan gatan"
Eller som emil sa, som jobbar i affär, "om någon bara handlar tidningen, ska jag lacka ut och säga, vafan den kan du ju köpa på ica"

Helt stööööört!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0