dan före doppardan..

Heter det doppardagen eller dopparedagen?

Ikväll ska jag och hjärtat mysa med nyaste wallanderfilmen.. Efter att sett den 1:a av dom 13 nya filmerna som var skitbra har jag längtat efter detta :) Men den har ju inte kommit ut ännu, Men älskling hade fixat den idag!
Brabra! :)




ÅÅååh! Jag blir galen, varför går det inte att ladda upp bilder!?

Skriv en rad!
Postat av: Anonym

haha jag heter också felicia norman.

2009-06-18 @ 22:15:58
Postat av: malin

Haha gissa vad VI precis också tittat på? Den va braaaa =) I love wallander & beck!



Ja, eller njaaa. skorpan e husses katt, elliot.. ja elliot han e bara mattes :D

2009-06-18 @ 22:47:00
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0