Det spritter till i hela kroppen..

När vädret är såhär fantastiskt! Livet blir så sjukt LÄTT!
Allting är roligt :)

Morgonen startades med 40minuters squash spelning tillsammans med min storebror.
Jobbigt som fan, men kul!
Sedan åkte jag in till stan och mötte upp pauline vid jobbet, drog in till stan.
Behövde ju en dopklänning.
& lyssna nu. Första affären, första klänningen jag provar. Sitter som en smäck!
Hur ofta har detta hänt?

50%, ett kap!
Blev sedan en varsin cola på fridays i glassande sol! Vad kan göra livet bättre?
     Jo det ska jag berätta. Går in på apoteket och ska hämta ut p-plåster.
I vanliga fall kostar dessa 298 kr.
Kassörskan kollar på mig och undrar, "ska inte dessa vara rabatterade? du är ju under 23" , "hmm, jag vet inte vad dom brukar kosta riktigt" . "jo men det ska dom nog" (frågar sin kollega som oxå antar att det ska vara så).
"Sådär då, 30 kr tack" Jag betalar, tackar och tar emot! :D


Giggi corsage dress SEK 499, Vila - NELLY.COM


Okej, nu blev det sjukt dålig kvalite här då, men ni får se fler bilder efter dopet som är på lördag :)
Min är dock ljusblå.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0