Heldag...

Idag var jag ju, som tidigare nämnt, med jobbet och gjorde chokladpraliner. & jävlar vad choklad det blev.
Kan nog lova att vi alla var skapligt trötta på choklad när vi gick därifrån, men det var roligt iaf! :D

Åkte senare hem till Lina, Isak & Ricardo och här har jag tillbringat mina sista 8 timmar.
Kollade på en skitbra film med angelina jolie, changeling hette den. Grymt bra, men visade sig att den oxå var grymt lång. så när den var färdig var klockan 21.40 och jag orkade verkligen inte sätta mig på ett tåg i 1 h för att komma hem.
Så nu väntar soffan här bäddad på att jag ska hoppa ner.
& antagligen bara få sova i några timmar då isak antagligen lär vakna om typ 6 timmar :)

Men men Mysfaktorn har varit hööög och jag har haft det superbra :)

 Finingar!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0