Hittade 2 gamla låtar..

Som verkligen får mig och tänka tillbaka på 1:an i året.
Tiden då allting var så enkelt.
Tiden då allting var så underbart.
Jag saknar verkligen alla så helst sjukt mycket.
Jag saknar tiden då vi hade så grymt jävlans kul.

Jag tänker faktiskt grymt mkt på sissela då det var hon och jag som lyssnade sönder dessa låtar.
Jag tänker på er, familjen!





Skriv en rad!
Postat av: Sissela

Hjärtat!

Har inte hört dessa låtar sen våran tid.... shit vilka minnen som kommer tillbaka...

Saknar källarvägen...<3

saknar dig! ...<3

2009-06-11 @ 23:28:55
URL: http://sisselaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0