Nu beger vi oss av mot chokladfabriken..

Idag du kalle, då e felicia & chokladfabriken! Yummie! :P

Ska snart alltså dra mig iväg och göra chokladpraliner med mina kära arbetskollegor.
Vi var så duktiga och kom 3:a i en försäljningstävling av alla espresso house så detta är vårt pris.

Nej, hej hopp. nu ska här ätas GOD frukost :P

Beach 2010 here i come! :P

Skriv en rad!
Postat av: Malin

Hejhej , jag bara undrar hur du har ändrat färgen på texten i dina inlägg , skulle vara jättegulligt om du kunde förklara .. ? om du orkar så kan du ju göra de i en kommentar på min blogg eller maila ? tack på förhand ! :D

2009-06-04 @ 18:09:39
URL: http://itsnotyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0