benen bara försvann..

Trött idag! Var riktigt tungt att gå upp imorse kl 5.10. Men det gick ju bra ändå idag, undantaget är väl min fina vurpa jag lyckades göra. Brukar kunna bli halt på golvet om man spiller någonting som typ sylt lr nått, jag hittade iaf en väldigt hal fläck och mina ben bara for undan och landande pladask på golvet.
Gjorde bara lite ont som tur var, blev mest chockad.
Man brukar ju kunna halka till men ändå hålla balansen, men jag var chanslös! :D

Imorrn blir det jobb till kl 12 bara, skönt.. sen dock pmöte så måste tbx till jobbet vid 17. Men de e ju inte så jobbigt för är ledig på onsdag oxå ! :D Då kanske de blir en liten lunchdejt med sophie och hennes nya pojk. ska bli spännande!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0