de e åldern..

I fredags jobbade jag och pauline båda morgonpasset, när jag slutade drog jag in till stan och mötte malin och sussie.. vi kikade i lite affärer, sen kom pauline in så vi traskade i affärer typ till kl 18 då vi drog till bolaget, sedan hem och käka snabb middag, dagens första mål för oss båda, sedan blev det och åka till hennes syrra och bli proffssminkade ;) najs..
Sedan in till stan och möta elena för att sedan dansa natten lång :D
Skojja inte om att det var en trött felicia som slocknade på kudden någonstans runt 4a-tiden!

Lördagen blev det bara sömn på soffan för att sedan upp och jobba morgon på söndan..
Även dagen bjöd på jobb och sjuk som man är var det extra jobbet att kliva upp kl 5. Vid 12 skulle jag slutat, men som vanligt blev det övertid, kom ifrån jobbet vid 13.20 och längtade då skapligt hem till soffan.
MEN; klantig som man är så missar man att hoppa av vid sin station så tar mig typ 20 min extra att komma hem.
SUCK!

Köpte iaf världens sötaste t-shirt.
& ett par skor som vi letade efter i tusen år efter rätt strlk.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0