Genomgång av startfältet!

Nu är man peppad för shlagerfinalen!
Sitter som vanligt och diggar gamla godingar innan :D Till det ett gott glas vin, fantastiskt!
Ceasar ligger och gosar i mitt knä, han har nog saknat mig när jag vart på jobbet.. Haha om jag ska vara ärlig så tror jag att han gillar mig mer än vad han gillar christer :D
Det är han & jag lixom!

Ikväll hoppas jag på Alcazar! Deras låt är så jävla bra och jag vet att jag kommer dansa, poppa & sjunga till den låten mååånga ggr framöver.
Men jag tror tyvärr inte dom kommer att vinna.
Måns Selmerlöf & Emd är ju stor favoriter bland tjejerna. Jag gillar Måns låt faktiskt oxå så han kan gott få vinna, gillar hur han rör sig på scenen & hur han fångar publiken och kameran. Emd är överskattade och jag tror inte dom kommer vinna.
Måns är även populär bland de äldre så tja, där kan det gå hem!
Operasångerskan Malene tror jag kan ha en chans att vinna, jag tycker hon är grym faktiskt! Men jag vill inte att hon ska vinna detta.
Den som är tippad vinnare är ju Caroline Af Ugglas och vinner hon, ja då tänker jag fan flytta utomlands & byta identitet. för jag skäms över att vara svensk om hon ska representera oss!
Agnes får inte vinna, hon är bara för MESIG!
Molly, yngst i startfältet har en fantastisk(!) sångröst, men nej det går nog inte hela vägen fram.
Sen har vi ju H.E.A.T som har gått ut och sagt att dom inte ens vill vinna & hoppas på att folk blir sura och inte röstar bara för det för U.S.C.H!
Emilia & hon som gick vidare av juryn har inte en chans.. så är det bara. Tror inte sarah dawn finer har det heller faktiskt trots en mäktig röst, för hon har ingen mäktig låt.

Jaja, det var mina åsikter om detta startfält..



Kungen av shlager! & ja, jag älskar fanimej denna kvinna & hennes röst!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0