jag saknar en vän..

M det gör jag verkligen. Visst jag har kärleken & han är min bästa vän. på ett sätt.
Men jag saknar verkligen och ha en nära vän!
En vän man kan prata med när man vill, om vad man vill.
En vän som står brevid en i vått & torrt. En vän som hör av sig utan att egentligen vilja något, en vän som bara hör av sig för att veta hur man mår.

Jag är rätt trött på livet. Jag står i ett vägskäl (heter det så?). Känner mig vilse.
Vad vill jag få ut med mitt liv?

Jag undrar varför vi valde och flytta ifrån göteborg.
Mina "nära" vänner umgås jag med, ja, nästan mindre nu.
Sällan någon hör av sig för att höra hur man mår. Visst jag säger inte att jag är världsbäst på att höra av mig, men det är alltid jag som gör det! Och jag är trött på det!

Skriv en rad!
Postat av: malin

men pinglan :( känn inte så! I know the feeling! Men så är de väl i vuxenlivet ibland, man "ringer om" varandra, "msnar om varandra" "jobbar om" varandra osv. Men de gäller antagligen bara att bli bättre på att prioritera, även dem man bor långt ifrån med liksom! Dessutom bor du ju inte ens långt ifrån alla vänner längre, eller iaf inte ditt "gamla gäng". VI ska iaf se till & ses snart du & jag! Så fort vi får tillfälle när vi båda inte bokat ngt :) lättare dock & boka en dag, än att höras dagen innan då man alltid oftast har annat i planerna :(



JAG är iaf din vän vare sig du vill eller inte ;) sen tycker jag att de bästa vännerna, de är dem som man alltid har trots att man inte behöver ses & prata varje dag. Då är de ju iaf riktig vänskap som håller i sig :) du är ju min "lillsis" vet du väääl ;) Pussen

2009-03-14 @ 13:56:18
URL: http://inwe.se
Postat av: Maria

Jag finns ALLTID. Önskar vi kunde ses mer och att vi inte lyckas jobba när den andra är ledig. Tänker ofta på förra sommaren när vi roadtripade till Norrköping, myste i solen och bara va. Saknar det och saknar dig!! Vi får bli bättre på att höras och ses gumman! Precis som Malin skrev; man är riktiga vänner när man vet att man finns kvar fast det går ett tag mellan gångerna man ses och hörs, vänskapen håller i sig. Och jag vet allt att du kommer stå tärna på mitt bröllop ;). Mig blir du ALDRIG av med.

Love!

2009-03-18 @ 02:26:36
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0