lättirriterad!

Japp, livet är fasiken inge roligt just nu!

Är bara trött på allt!

Skriv en rad!
Postat av: Zarah-Lou

Livet är som en bergodalbana, och marsmånad kanske gör sitt oxå.. vet inte om man ska skratta eller gråta när det kommer snö och vår omvartannat. xO



Ang. Brittan så gillar jag henne, absolut. ;)

Vet inte om "If U seek Amy" är min favorit på albumet (men den är bra!), jag gillar egentligen hela albumet, men just nu är nog “mm papi” min favorit, hähä

2009-03-19 @ 21:05:44
URL: http://zarlei.com/
Postat av: malin

Du har blivit utmanad: Gå in i din mapp på datorn där du har alla dina bilder. Gå sen in i den sjätte mappen, ta sen det sjätte fotot & lägg upp på bloggen & skriv något om fotot! Utmana sedan sex stycken bloggare & låt dem veta att dem blivit utmanade Kram!

2009-03-20 @ 21:28:14
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0