minnen



Denna låten väcker många minnen för mig. Det har varit en betydelsefull låt för mig.
För 2 år sen när jag kommit hem från Åre, bodde hemma i mitt "flickrum" & saknade mina vänner,
min familj
, från åre.
Undrade vad tusan jag skulle göra nu. och hur jag skulle klara mig utan alla däriuppefrån.
Denna låten, med just Cissi Ramsby, spelades måååånga ggr i min sterio.

& nu när jag återigen lyssnar på låten kommer jag på hur extremt mycket jag saknar det. alltihop!
Jag saknar friheten. Jag saknar backen.
Jag saknar festerna. Jag saknar skolan & lärarna. Jag saknar livet!

Jag saknar min kära familj, de människorna jag bodde med 24h/dygn i 3 år, de människorna jag lärde mig dela min vardag med, de människor jag lärde älska!
m, jag vet inte vad jag ska säga. förutom att, jag saknar er!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0