När humöret bara rasar..

Precis hemkommen ifrån stan där jag fikat med malin (ola), lilltösen (som jag numera kommer kalla Millie) & Sussie.
Resan var ett enda stort vrålskrik ifrån Millies sida.. hon var inte lycklig kan jag lova..

Just nu känner jag mig bara irriterad och nästan nära till gråt.. Jag tror det är hungern som spökar då jag endast ätit en portion gröt imorse vid 9e tiden..



Fortfarande irriterad på min katt som bara är just irriterande! Nu när jag kom hem hade alla våra dvdfilmer åkt ner från hyllan och låg utspridda över hela golvet.

Men jag måste erkänna att när han brytit tassen och hade det där bandaget på sig så var han extremt söt :) & jag tyckte så synd om min lilla plutt..

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0