Så har man blivit utmanad igen..

& jag är ju inte den som är den så jag lyder väl snällt :P

Du har blivit utmanad: Gå in i din mapp på datorn där du har alla dina bilder. Gå sen in i den sjätte mappen, ta sen det sjätte fotot & lägg upp på bloggen & skriv något om fotot!



Bilden som dök upp var på min älskade storebror Patrik! Först hade jag tänkt och skita i utmaningen för det verkade inge skoj, men när jag såg att det var patrik som kom fram & dessutom med denna bilden, bilden som jag verkligen älskar!
Patrik är den absolut bästa brodern man kan ha & lita på mig jag har många brorsor!
Han har alltid funnits vid min sida & jag vet att han alltid ställer upp för mig när jag behöver. Han är den mest generösa och omtänksammaste människan man kan hitta!

En av dom fina saker han gjort för mig är när jag var liten och ville gå på disko. Han skulle själv gå, men dom äldre fick ju oxå vara kvar längre. Då mamma inte kunde köra eller hämta mig så skulle jag inte få gå. Han insåg hur ledsen jag blev och skjutsade sin lillasyster ner till diskot på cykel för att sedan lämna diskot för att skjutsa hem mig i tid.
Kanske inte låter så himla fint som det var, men inte många brosor som är, ja vad man nu är när man går i 5an-6an som skulle bry sig om sin jobbiga lillasyster. Så ja, det är en av dom miljontals grejjerna han gjort för mig som jag älskar.

Jag skulle kunna berätta om honom i evigheter men det får räcka här.

Jag älskar iallafall min storebror väldigt, väldigt mycket!



Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0