Jag älskar värme

Jag fryser typ alltid. Så man har ju en del grejjer för sig för att få upp värmen lite..
Här e mina bästa tips när man fryser:

  • Gå in i badrummet. Sätt på duschen på högsta värme och låt den spola. Jag tar med mig kläderna jag ska ha och klär på mig och sminkar mig i badrummet medan ångan värmer mig.
  • Duscha skollhett. Du börjar lagom, sen vrider du bara på varmare och varmare och varmare. Duscha länge i varmt vatten, såå grymt skönt jag vill typ aldrig gå ut. Och när man kommer ut ur duschen så typ ångar kroppen värme så man fryser inte på ett bra tag efter.
  • Om du fryser när du lagt dig i sängen, ta hårfönen och spruta varmt under täcket. Asskönt det också :)
  • Åk bil, ha på varmaste på fläkten. Kan inte få nog av värmen i bilen. Tom när det är sommar ute och man bränner sig av sätet vill jag ha varmluft på i bilen, haha.
Okej, låter som jag är sjuk i huvet men vafan, det är sköööönt =D
Är det fler som är frusna av sig? Har ni några tips?

Kanske inte är så chockerande att jag önskar mig en värmefilt i julklapp? ;)

Skriv en rad!
Postat av: Annika

mhm riktigt obehagligt!

2009-11-16 @ 21:53:54
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0