Klappar mig själv på axeln.

Har suttit hela dagen med fingarna blippande på tangenterna och näsan mot historiaboken.
Äntligen säger jag, så är alla historiauppgifterna klara och inmailade.
Imorgon väntar sista provet och sedan har jag ett betyg. YEI!
Ett betyg som jag ska skicka in till polisen tillsammans med mitt resultat från högskoleprovet som kommit. SEN, DÅ, är ansökan komplett och klar!

Nu ska jag kila upp till komvux och prata med min mattelärare oxå om att frysa kursen till efter jul. Och sen, då är det bara att fokusera på jobb och träning. Åååh, härliga, Härliga, känsla =D

Skönt, skönt, skönt! :)

Jag e lyyycklig, jag e lycklig, ja, jag e lycklig månda, tisda, onsda, torsda, freda, lörda, sönda.
Jag e lyyycklig, jag e lyycklig, ja, jag e lycklig hela långa veckan ut.

=D


Skriv en rad!
Postat av: camilla

sv: där på armen en text, fast vilken text det är håller jag hemlig tills den är på plats :)

2009-11-24 @ 19:39:43
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0