nostalgi

Satt och läste igenom gamla blogginlägg, det är så roligt att göra det.
Det händer så mycket, både inom en själv och runt omkring, under så kort tid.
Under dom senaste två åren har jag hunnit bo i göteborg nästan 1 år och sthlm nästan 1 år.
Hållit ihop med min älskling. Tappat nästan alla vänner. Kommit närmare mina brorsor & min bästa vän ola.
Blivit mäkta stolt gudmor till tokbollen tindra mm..

Men när jag såg den här bilden, så är det saknad jag känner.

Jag saknar mina två favorittjejer. Mina vänner jag förut kunde sitta i timmar och prata med allting om. Tjejerna som jag jämt festade med, fikade med, shoppade med, skvallrade med.
Nudå? Nu har vi knappt pratat någonting på det senaste året.
Varför?

Finns nog ingen direkt anledning. Det korta avståndet imellan oss har blivit en spärr. Telefonen är tyst.
Det är trist. För jag både älskar & saknar dom ruggigt mycket.


Skriv en rad!
Postat av: LYDIA

sv: Åh, men tack så jättemycket :)

2009-11-16 @ 20:54:28
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0