skön helg.

Borde väl egentligen fått lite mer nytta gjort. Då menar jag i historiaboken.
Borde haft 2 uppgifter klara nu, men har istället ingen. Men men, jobbar till 13 imorrn och ledig onsdag, torsdag. Och då jävlar ska jag låsa in mig själv tills det är klart.
Förutom när jag är på gymmet.

Igår var vi ute en sväng i gnesta. Ville förbi janne och gratta på farsdag.
Mamma och julla kom in från en ridtur, så jag hoppade upp med mina jeans barbacka och fick mig oxå en liten tur:)
Så mysigt och rida. Kanske blir en ordentlig tur nästa helg.

Nu ska jag kila emot jobb, nu väntar stängningpass.

Efterlyser min mössa oxå okej, christers mössa, men den bodde mest på mitt huvud förra vintern. Jag saknar den.

Skriv en rad!
Postat av: Melina

mössan ser mysig ut (:

2009-11-09 @ 18:48:58
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0