sköna känsla

Var rätt seg dag på jobbet, ganska lite och göra ända fram tills kvart i 7 då självklart ALLA ska komma och beställa. BLÄ på människor. Varför förstår dom inte att dom ska komma lite tidigare inte precis när jag vill stänga igen och gå hem?
Aja, har precis kommit hem efter ett grymt hårt armpass på gymmet. Riktigt skönt, är helt skakis i armarna.

Fick till värsta svanen idag oxå, första som blivit snygg typ =D haha. Var tvungen att fota.
Så när jag kände att jag var inne i ett flyt så provade jag på att göra en hund i en choklad oxå. Den kräver lite mer övning som ni kan se ;)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0