im bad.

Sjukt dålig på att uppdatera, förlåt..
Men det är mkt nu..

Har ordnat så att jag ska börja läsa Historia och matte b. Nästa vecka startar jag med det.
Har skaffat mig ett simintyg och ringt efter mina betyg. Så snart är ansökan komplett.
Har även börjat träna upp min kondition.. Nu finns det lixom inga ursäkter kvar.
Nya jobbplatsen funkar oxå kanon & har många timmar att jobba.

Livet går framåt med andra ord, härligt härligt! =D
Full rulle, det gillar jag.



Nu ska jag ta min kärlek och gå och krypa ner under täcket.
Precis varit ute och gått och nu fryser jag!


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

Sv: jag tror inte att han är med nästa gång :( Såg reklamen men jag såg inte att han satt där. Ja Petra Mede är rolig :D Fast alla är ju roliga iofs!



Haha ja jag förstår vad du menar :D Måste testa skriva i den ^^ Kommer inte ihåg hur det känns! Haha!

2009-09-10 @ 22:11:02
Postat av: Michaela

Sv: jag tror inte att han är med nästa gång :( Såg reklamen men jag såg inte att han satt där. Ja Petra Mede är rolig :D Fast alla är ju roliga iofs!



Haha ja jag förstår vad du menar :D Måste testa skriva i den ^^ Kommer inte ihåg hur det känns! Haha!

2009-09-10 @ 22:11:07
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0