Lite extra tid, tack!

Idag har det blivit jobb 6.15-13.30. Sedan hem för en powernapp tillsammans med ceasar.
För att sedan sätta mig och läsa historiaboken och inse att jag är dum i skallen, fattar inte ett ord.
Blev sen till att springa till träningspasset som jag höll på och missa.
Corecirkel pass blev det.
Efter det en sväng in på bolaget och sen hem till soffan. Där jag tillbringat kvällen framför idol tillsammans med ola.

Späckat schema? Jag? Nejdå!
Jag känner mig enormt stressad av hur jag ska hinna med allt. Framför allt pluggandet.
Folk som känner mig vet hur svårt jag hade med matte a, nu ska jag alltså klara matte b, på 2 månader.
Matte A kursen tog mig 3 år! Ska oxå klara historia kursen på samma 2 månader.
Tagit mig vatten över huvudet mån tro?

Jaja, nu blir det sängen. Är så galet trött!
Imorgon blir det jobb, sen direkt tåget med ola till södertälje och upp till lina.
Där ska jag, ola, lina, sara och matilda göra egen sushi, mysa, dricka vin och sedan blir det kanske även utgång.

Puss!

Jag & syster lina.

Skriv en rad!
Postat av: Matilda

Hoppas att du sovit gott. Jag vill också kunna göra egen sushi, är det svårt? Sushi är min absoluta favoritmat. ♥

2009-09-19 @ 08:45:20
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0