när man bara är trött..

Vad ska man göra då?

Hm, sova vore ju enklast kanske..=P Men, tja, får väl göra det då.

Vad ska jag göra med mitt liv är en annan fråga. Nu när man kommit hem från semestern, lr snarare när man varit på semester har man fått lite tid att tänka efter. Vad pysslar jag med egentligen?
Jag måste ju ta tag i detta.
Hur kul är mitt liv på en skala just nu?
På fredag blir det möte med en kille....gubbe...karl...man på vuxenutbildningen här i sumpan iaf.
Ska kolla om jag kan börja plugga historia och matte b så fort som möjligt nu.
Vill ju söka polishögskolan till nästa höst och då behöver jag dom 2 ämnena.

jaja, får se hur det gå. Det SKALL iaf ske förändringar!
Jag ska söka lyckan!

Like this!


Skriv en rad!
Postat av: Emma

Ao absolut, nu missade jag första lektionen men det är säkert jätte intressant ;-) hur har du haft det i veckan?

2009-09-03 @ 10:27:09
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: jannica

Vilken fin blogg du har !:D

2009-09-03 @ 14:14:53
URL: http://jaannicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0