Nu har den kommit..

aj som fan vad den har kommit.. Det värker i heeela kroppen.
Träningsvärken är nu ett faktum.

haha, blir nog till och avboka förmiddagens pilates.. Blir att koncentrera mig på kondition idag, inte styrka.
Har ju faktiskt kört styrka nu 3 dar i rad. Kanske dags och låta min otränade kropp vila lite ;)

Idag blir det komvux och start med matte B. Jippi! (?)

haha fan vad sugen jag blev på att kolla på mr bean. Han är så jääävla rolig. Fler som gillar denne man?

Skriv en rad!
Postat av: fanny

du är ju redan fin! jag vill ha hela hennes utseende (a)

2009-09-17 @ 11:02:09
URL: http://ffannystralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0