ouuuft!

Jäävlarns vilken dålig uppdatering det blir just nu.
Men ärligt talat så har jag ingen tid över.
Dagen idag såg ut som så att jag började jobbet 6.45-14.00. Kom hem vid 15, blev en powernap på soffan med ceasar för att sedan dra iväg och jobba extra 16-19. Sen en snabbträff med ola och tindra, som i övrigt har fått tbx sin lghet, yeeei! :)
& nu är jag precis hemkommen ifrån backträning med storebror daniel. Sprungit upp och gått ner och upprepat.
Oj, jag är sluuut!

& kl 8 imorrn är det dags för jobb. För att sedan vid 15 försöka ta sig upp till komvux och plugga en sväng.
Sen blir det träning med bror igen.

Tid för att blogga? nej, ni ser ju själva.

Sushikvällen vi hade i lördags var för övrigt GALET bra!!!




Skriv en rad!
Postat av: Matilda

GUUUUUD vad gott!!

2009-09-23 @ 23:19:34
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: maja

sv: ja absolut! :) jag har varit jätteseg på att svara på kommentarer men nu har jag tagit tag i det, om du undrar vart detta svar kom ifrån helt plötsligt haha!

2009-09-29 @ 19:04:11
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0