Stängning igen..

Dags att snart bege sig mot jobb igen. Igår gick bra, Hoppas jag :)
Jodå, men det gled på. Kändes väldigt ovant dock. Annan kaffemaskin, annat sätt att jobba.
Men det kommer nog gå bra iallafall.

Imorgon blir det att pallra sig till simhallen och skaffa ett simintyg.
Måste visa att jag kan simma 150m bröstsim, 25m ryggsim utan armar samt dyka ner 1,5m och hämta en docka och bogsera den i 10m.

Hmm,.. kan jag detta? Det borde jag väl kunna va =D


Skriv en rad!
Postat av: Michaela

Sv: ja det var skitkul!! :D Ja, Björn är ju hur bra som helst och skämten dom kunde dra om honom var ju klockrena ^^ Ja vi får hoppas att det fortsätter vara lika kul! Jag hoppas att han kommer vara med i juryn :)

2009-09-08 @ 21:43:44
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0