storhandling..

Usch jag gillar inte och storhandla när man fryser. Springa in där grönsakerna finns, ut igen, yes jag fick med mig ett salladshuvud.. försöka värma upp mig lite snabbt innan jag ska springa in igen och försöka få med mig en påse äpple.. Gud vad man kämpar.. När man äntligen är klar går man några meter fram och inser.. helvete, dags för mjölkkylen.. Rusar in och plockar ett berg i famnen, ost, mjölk, keso, burr vad mer... yoghurt, nej nu klarar jag inte mer.. ägg.. rusar ut.. - Christer, du får ta resten!

mmm det är ett stort problem!



Jobbandet går bra. Många timmar nu framöver.. det gillar vi, lr nej inte jag, men mitt konto gillar det.
Träningen går faktiskt oxå bra. Kapade ner mina 2 km till 15 min igår. Bra gjort! Ska ju klara 2km under 10 på eventuella fystestet.
Pluggandet.... hmm.. där går det mindre bra. Har gjort 2 historia arbeten.. Men måste verkligen lägga in en extra växel där. Skulle behöva plugga lite inför högskoleprovet oxå :S

Jaja, men var är tiden? Allt hinns inte med.

Muppen & jag.. lr tvärtom?


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0